Młodym turystkom podcięto gardła. „Ściąłem jedną z nich. Kochamy ISIS” ( Quarrel )

Niech dzesigi i sblosy dalej nabijają kasę wyjazdami do turasów, maroków i innych gówien gdzie islam 98%

@airflame: W miastach bezproblemowo znajdziesz kościoły i inne budynki innej wiary. Oni co najwyżej jak wszyscy arabowie nie lubią żydów.

Jak widać bardzo bezpiecznym że sklepikarz w miasteczku upi….. łeb turystce.

Po pierwsze przestań p$@###?ić, bo na podstawie jednego przypadku oceniasz cały k!!$a naród, mało tego już wiem że nigdy tam nie byłeś. W PL nigdy głowy nikomu nie ucięli? Wszędzie znajdą się debile. Bywam w maroko regularnie. Jak ktoś ma koleżanki które z biur podróży są tam np jako rezydentki to też polecam zapytać je o opinie, żeby potem nie wypisywać takich głupot.

Miejże chociaż argumenty…
Bo przeciez jak zamordowali ostatnio w Wawie gościa, to mogę równie dobrze napisać, że w PL jest dzicz, no typie…

Zelmer znika ze sklepów. BSH likwiduje markę ( ssakul )

Była transferowana. Nie domyśliłeś się?
@GordonL: naprawdę, no nie domyslilem sie. I przechodzisz do tego ot tak do porzadku dziennego?

Kasa na inwestycje i tak zostaje.
Tak u wlasciciela, niekoniecznie zainwestowana w PL

ale zysk dla właściciela.
Niestety nie polskiego

Możliwości teraz jest szalenie mało. Transfer zysków to nic złego – w końcu zainwestowali u nas.
W co?
W wyksztalcenie pracownikow?
W budowe pozycji na rynku?
W rozbudowe infrastruktury?
W inwestycje w lokalne spolecznosci?
A nie kupili za marne pieniadze w czasach przemiany marke, w niektorych przypadkach z knowhow i to tyle. jesli bedzie trzeba sie przeniesc to montownie zwinie sie w ciagu kilku miesiecy.

Wypadek podczas zjazdu na tyrolce. ( jajami-o-mate )

Zawsze mnie rozwala takie bezgraniczne zaufanie do obsługujących tego rodzaju atrakcje. Nikt nie zadaje pytań jak to działa, co w razie awarii etc. Taki skok głową w dół na bungee albo jazdę na tyrolce na wysokości nieraz powierzamy przypadkowym osobom, najczęściej dość młodym, bez sprawdzania ich kompetencji, dokumentów, mechanizmów.

Spójrzcie np. na filmy z Dream Jump Głogów – np. ten, koło 1:40:

Instruktor jednocześnie mówi do skaczącego, patrzy mu w oczy i zawiązuje na żółtej taśmie najważniejszy dla bezpieczeństwa węzeł i zapina o karabinek. Jak łatwo jest się tu pomylić, rozproszyć… Czy ktoś to po nim sprawdza drugi raz? Nie. Skaczący polega w całości na podzielności uwagi instruktora, który robi 2,3 rzeczy na raz. Dla mnie masakra…

Kolejny dzień walki z najazdem muslim ( Ludobojstwo0 )

@koniarek Co za p$!$!#!enie. Co ma wspólnego imigracja z ruskimi? Pięknie chcesz zamknąć usta wszystkim którzy są przeciwni islamowi poprzez nazwanie ich ruskimi trollami. Stare i słabe.

Bo to oczywiście ruscy statki wysyłają pod Afrykę i to ruscy nie sprawdzają nikomu dokumentów. Puknij się. Już ci nieźle mózg sprali.